tirsdag 8. november 2011

No nærma det seg......

*
****
*******
EG kjenne det på meg.....
temperaturen kryper seg nedover ,
dagane blir kortare, gatelysa kjem på tidlegare, 
vedovnen fyrt i oftare og antall t-lys som blir tent auka
.......det nærma seg Jul!

Eg er prinsipielt imot å tjuvstarte på jula, men no når vi sakte snike oss utover i november 
er det visse ting ein er nødt til å ta fatt på.
For meg er dei heimelaga gåvene like kjekke å motta som dei andre, og heldigvis er det mange med meg. =)

No skal eg ikkje legge ut gåvene til i år endå, men....
.....eg tenkte eg skulle dele med dokke ka eg laga til mine
2 herlege nevøar til Jul i fjor!
Når tanteungane blir 2 år gamle er tante på pletten med
broderingsnåla og trippar etter å lage ein

  Adventskalender!
It`s the gift that keeps on giving.....=)

På siste bildet ser du sluttresultatet med kalendergåvene på. 

Pakkane vart avlevert med beskjed om foreldrenes dømmekraft ved opning på Julafta......
......fordi tante og onkel sjølvsagt hadde kjøpt 24 pakka som KUN inneholdt snop!

Eg sleppe å lage i år, men om 2 år er det på an igjen med to nye.
Vil anslå at eg brukte ca ei vekes tid på kvar kalender, men då er det snakk om intensiv brodering med ca 6-8 timar for dag. Eg ville anbefalte å berekne 2-3 veke per kalender.
=)

Òg husk at alle kommentarar blir satt umåteleg pris på!

3 kommentarer:

  1. Heldige heldige tankteungane! :D

    SvarSlett
  2. Javisst e dei heldige :-) Men nå slippe ikkje eg unna med ein sjokoladekalender på Rema t 10 kr.... :-) Nei nå må eg ut og shoppe 24 kalendergaver, som ikkje ska være så dyre og helst litt fornuftige...
    Vel, eg syns d e litt kos og ;-) Glede meg t jul :-)

    SvarSlett
  3. Om ein velge å ta ut kalenderen kvart år må blir opp til foreldrene. =) Men eg kan tipse om at Nille har masse billige ting kalendera. Vår lokale hadde lagt til ein heil vegg berekna på kalendergåver. Pris: frå 5 kr til 30 kr. Ellers kan ein kjøpe heile sett med byggeklossar, bilbaner,tog, bilar eller andre ting ungane er interesserte i, og fordele dei utover i pakkane. Viss ein vil ha nåke gotteri, så kan ein enkelt kjøpe gotteposar og fordele. Her hadde dei òg eit bra utvalg på Nille og dei ulike matvarebutikkane. Håpa nåken av tipsa kan vere til hjelp! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...