søndag 13. november 2011

"Når en pepperkakebaker....

 .....baker pepperbakerkaker
tar han først en stekegryte og en kilo margarin.
oppi gryta smelter smøret 
og det neste han må gjøre
er å røre sammen smøret med en kilo med farin!


Og mens smør og sukker skummer
tar man åtte eggeplommer
som han rører ut i gryta med en kilo hvetemel
og til slutt i gryta slipper han en liten teskje pepper
også rører han omkring og tømmer deigen på en fjøl!"
(Tekst: Thorbjørn Egner)


Eg klarte rett og slett ikkje la vere å bestille desse pepperkakeformene frå Sverige!
Vart liksom litt meir "svung" over dei designmessig når dei har mønstra utholing i midten.
No kan eg gå pepperkakesesongen i møte med friskt mot!
=)


Desse bestilte eg hos www.pepperkakeformer.se og det tok ca ei veke til eg hadde dei i postkassa.
Men ver obs på at bestillingar på over 200,- nok eks mva får tollavgift på grensa!
Les godt over "Kjøpsinformasjonen" på nettsida.
Happy handlings!
=)


Òg husk at alle kommentarar blir satt umåteleg pris på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...