fredag 2. desember 2011

I det "kreative" hjørnet...


Fekk litt ånda over meg i går og laga eit par julegåver. Eg kan sjølvsagt ikkje vise fram julegåvene før vi kjem til januar, men eg laga samtidig denne lykta når eg først var i det "kreative" hjørnet.

Det var veldig enkelt og kjapt å lage, og resultatet vart heilt greit. Kanskje ikkje det vakraste eksemplaret som fins, men den står no her på bordet mitt og skapar stemning. Eg kjem til å lage fleire av denne typen i litt andre uttrykk utover i desember.

Syns det er så artig å prøve ting eg enten aldri har gjort før eller ikkje har gjort på veldig lenge. Så av og til vil nok "prøvekaninene" mine dukke opp her i bloggen min.

Òg husk at alle kommentarar i kommentarfeltet under innlegget blir satt umåteleg pris på!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...