onsdag 6. mars 2013

NIB Utfordring Mars - "JENTEPARTY"


JENTEPARTY!

Då var det på tide å slenge seg med på nok ei NIB -utfordring!



"Kreativ borddekking, fantasifulle gjestegaver, søte desserter, morsomme bordkort, klær og asscesories – altså hele pakka! "


"Du velger hva du vil ha fokus på; og vi ønsker oss som vanlige alle stiler, former og fasonger – og slett ikke bare rosa!"



Det er dette NIB-jentene seier om Mars utfordringa.


Eg trur at eg muligens har den stiligaste kakespaden!

Denne vart kjøpt i USA og har designet av ein lekker høghæla sko.
Kaka er laga av mi kjære svigerinne.


Her var mitt bidrag, og viss du vil sjå andre sine så klikk her.

-BENTE-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...