tirsdag 7. august 2012

Bloggpause...

...men no er eg tilbake. =)
Juli passerte uten eit einaste blogginnlegg frå mi si side, og jammen var det godt....for meg i allefall! Eg har feriert i Hellas og i Fredrikstad, og eg har virkelig slappa av. Men no er det på tide med nye prosjekt! 

Like før eg reiste på min 3-vekers ferie handla eg inn ein del plantar på Plantasjen Haugesund då eg var ein svipptur innom der. Desse måtte jo sjølvsagt plantast før eg reiste.

For eit par år sia laga House of BO-sambuaren eit par lange blomsterkasse til meg, og desse vart malt i samme farge som verandaen "Bring"grønn. 
Du veit: tidligare Posten trailerane som dura rundt? 

Vi ELSKA denne fargen men (som dei fleste sikkert har fått med seg frå tidlegare innlegg som dette) så malte vi huset i fjor, og skifta dermed farge både på hus og veranda. Eg var sjølvsagt litt imot dette, og eg er endå ikkje blitt glad i min nye gråblå veranda. 
Men det er ei anna historie. :D  


Eg malte og malte mine 2 blomsterkasser og fekk planta alle plantane i dei DAGEN før avreise.
Siste liten?
: P


Ikkje det smartaste valget å kjøpe masse før ein 3 vekers ferie, I know, men tilbuda vart for fristande.
=)

Eg måtte be min kjære pappa om å vere så snill å vatne mens eg var vekke, og han gjorde ein fabelaktig jobb!
 =)
Så no nyte eg synet av flotte blomstrar!

 Eg håpar eg framleis har litt lesarar igjen etter den lange pausen, og eg er takknemlige for alle som har vore innom i mitt fråvær!

No håpar eg å få ut eit par innlegg før eg skal ta ein operasjon i høgre handa den 15.august. Eg satsar framleis på å kunne taste meg gjennom eit innlegg eller to med venstra, men å gjennomføre nåke fysiske prosjekt vert det vel heller mindre av i den nærmaste framtida. Men den tid den sorg. Eg har ei spennande tid forran meg i alle tilfeller! 
:D

- BENTE -




6 kommentarer:

  1. Kjære Bente, du er kreativ til tusen! Titter innom House of Bo,og blir like imponert kvar gong,kjempeflott!Klem fra venche

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Venche! =)

      Tusen takk for gode ord, og takk for titten innom!
      Velkommen innom når som helst!
      :D

      -Bente-

      Slett
  2. Så koselig å se deg igjen, Bente!
    Kjempefine bilder du viser - gleder meg til videre prosjekter!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk skal du ha, Marianne! =)
      Ser fram til ein produktiv høst med mykje inspirasjon! =)

      Klem Bente

      Slett
  3. Og der var du tilbake :)

    Så fine bilder av blomsterkasser, du er så flink!

    Happy lillelørdag, her skal jeg nyte en kveld helt alene etter jobb. Det skal bli så deilig, for jeg har ett lite prosjekt på gang *fnis*

    Maiaklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Jada, Maia, no er eg tilbake igjen! =)

      Eg er framleis AMATØR med desse bildene, men håpar ei vennine av meg skal klare å heve nivået mitt littegran ettekvart. =)

      Er veldig spent på å sjå prosjektet ditt! =)

      Klem Bente

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...