onsdag 29. februar 2012

Er DU årets interiørtalent?


" Fargerike lanserer, i samarbeid med Elle Decoration, jakten på Norges nye interiørtalent. Vi ser etter deg som har blikk for farger, et øye for kreative løsninger og som kan lage vakre stylinger og stilleben, det vil si en sammensetning av objekter, materialer og/eller møbler til inspirasjon. Innsendelsesfristen er 10.april 2012!"


Fantastisk flott konkurranse som eg har store planar om å komme med eit bidrag til!

Eg skal på eit sangteknikk-kurs i helga, og gleda meg ENORMT til det, men det innebære òg at eg har utsett ein del prosjekt eg hadde planar om å gjere i helga. 
Desse kjem dog i løpet av neste veke, eg lovar! 

I mellomtida håpar eg at nåken av dokke føler kallet, og blir med på konkurransen! 

Les gjennom reglane under og hiv deg med du òg?

Ønske dokke ALLE ei flotte veke!


Reglar for konkurransen:


1. Bidraget må ta utgangspunkt i Årets farge fra Fargerike, som er grønn. Du velger selv materialer og effekter, og om du vil bruke fargen grønn i form av maling eller i gjenstander eller møbler. Juryen vil legge vekt på fargebruk, komposisjon, originalitet og materialvalg.

2. Du skal ta bilde av stylingen, og sende det inn elektronisk i form av et høyoppløselig bilde.  Maks antall bidrag/foto per deltaker er tre.
Du sender bidragene til e-postadresse: talent@elle.no

3. Arbeidet må være egenkomponert.

4. Du må legge ved en kort beskrivelse av ideen og tanken bak arbeidet.

5. Du må være over 16 år og bosatt i Norge for å kunne delta. Ansatte i Fargerike eller i Egmont Hjemmet Mortensen AS kan ikke delta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...