fredag 27. juni 2014

ØNSKELISTE FRÅ JUNI 2014


Så ivrig denne gongen at eg ikkje klarar å vente til juni er over! ;)
Først ut er denne hengestolen frå HK Living
Eg syns den er kjempefin og eg skulle ønske den hang ute på verandaen min! 
Ser den til i underkant av 6000,- på nettbutikker i Norge. 
Du kan f.eks finne den hos Vakre Rom her.


Så var det dette utruleg vakre vaskebrettet frå Snowdrops. Alle er unike og du er derfor ikkje garantert dette utsjåande på brettet. Men akkurat sånn vil eg at mitt skal sjå ut!
Dette får du òg kjøpt hos Vakre Rom.


Så kjem vi til min absolutte favoritt så langt i år!
Nydelig Chaiselounge frå Mille Moi!
Sia denne lyseblå utførelsen dukka opp har eg sikla!
Om nåken har lyst å bruke 16.900,- i gåve til meg.....here you go! ;)
(Dei tilbyr Klarna om det hjelper?)


Til slutt sleng eg med desse veldig populære sengesetta frå SNURK.
Setta med astronaut og prinsesse er mest truleg bestselgarar.... men eg vil anbefale dokke å gå inn på sida deira å sjekke ut alle dei kjempestilige setta dei har for vaksne òg! 
Nettsida deira her!


- BENTE -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...