onsdag 14. august 2013

UTEDO-LUKSUS

Når ein er ute å vandrar i fjellheimen...

...så er det ytterst sjelden ein kjem over wc på støylane! 

Støyvastøylen på Utvikfjellet i Sogn og Fjordane hadde denne perla av ein utedo tilgjengelig for oss traverane.

Heilt fantastisk at nåken har lagt ned innsatsen, og laga dette flotte bygget. Det er 2 toalett og begge med antibac-spray på veggen. 

Det både lukta og såg reint ut, og kan trygt anbefalast til alle som måtte ferdast i dette området!

Utedo-luksus, ikkje sant? 
; )

- BENTE -

2 kommentarer:

  1. Lykke - innlegg fra deg!
    For en fantastisk utedo - denne hadde til og med jeg likt å bruke! ;-)
    Håper du har det fint og at livet er snilt med deg!
    Klemmer, Marianne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Marianne! =)

      Mykje styr i sommar med flytting og klargjering av hus, som gjer at blogging kjem litt i andre rekken....

      Men 1.september flyttar eg inn i ny leilighet, og då tenker eg antallet blogginnlegg aukar! =)

      Tusen takk for tolmodigheta!

      Klem frå Bente! =)

      Slett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...