lørdag 15. januar 2011

Picture perfect......

Ave Maria!


Dette ENORMT kule bilde er faktisk ein sengegavl! Fann denne kjempekule sida for tapetar og lerret for eit par år sida, og i dag stod det ein artikkel om dei på nettet. Eg har full intensjon om å få bestilt nåke frå dei til huset mitt! Men eg klara ikkje bestemme meg for kor og ka. Ein kan velge frå eit forholdsvis stort utval av bilder eller rett og slett ta eit bilde ein har frå før av som dei då lagar tapet av. G-NIALT! =)




Julia Butterfly - Sepia Blue





Magnolia Memories

Autumn Maple


Inner Light


Northern Sweden Midnight Sun




Nettsida er www.photowall.no
 Gjennomsnittleg størrelse og pris : 405 x 270cm , NOK 2 099 pr januar 2011.



ENJOY!
: )


Òg husk at alle kommentarar blir satt umåteleg pris på!

1 kommentar:

  1. tja, kanskje ikke helt min smak, men badet nedenfor var fint :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...