torsdag 6. august 2015

INVITE NATURE IN..



Eg har alltid hatt sansen for å bringe naturen inn.  




I dag enda eg opp på ei strand ved ein tilfeldighet. Eg unna meg ein sightseeingdag og måtte berre parkere og ta med kamera ned til vatnet når eg kom over denne plassen. 




Naturen er fantastisk, og heile denne stranda var dekka av sjøgras, tang og tare, skjell og fantastiske rullesteinar i alle størrelsar. Eg har lenge tenkt på å anskaffe meg nåken sånne rullesteinar.




Så det var berre å forsyne seg, ta dei ein runde i vasken når eg kom heim.....
et voila! 
No har dei fått sin plass på besteforeldreskjenken min og dei balanserar der som eit lite kunstverk i stova..




Både stranda, turen og steinane er vel det vi kan karakterisere som kvardagslykke..? 
:)


- BENTE -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legg igjen ein kommentar til meg!
Sånt varmar mitt bloggar ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...